polityka zwrotów
W Incredibledirect mamy nadzieję, że uwielbiasz wszystko, co kupujesz od nas, jednak jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś w pełni zadowolony z zakupionego przedmiotu obiecujemy wydać Ci pełny zwrot pieniędzy za wszystkie przedmioty zwrócone w ciągu 14 dni od dostawy.
Staramy się przetworzyć wszystkie zwroty w ciągu 21 dni i wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem, gdy zwrot zostanie zrealizowany. Klienci zapłacą za pocztę i pakiet za zwrot.
Upewnij się, że wszystkie produkty zostały zwrócone do nas w takim samym stanie, w jakim zostały sprzedane wraz z wypełnionym formularzem zwrotu pieniędzy.
Uwaga:
Wadliwy przedmiot
Jeśli otrzymasz wadliwy produkt, wyślij e-mail do naszego zespołu pomocy technicznej, podając numer zamówienia, twoje dane, szczegóły wadliwego produktu i jeśli potrzebujesz zwrotu lub wymiany. Jeśli zażądasz zwrotu pieniędzy, zbadamy usterkę i skontaktujemy się z Tobą przy naszym wyniku. Wyślij e-mail na adres support@incredibledirect.co.uk, aby uzyskać pomoc.
Otrzymano niewłaściwy przedmiot
Jeśli przedmiot, który otrzymałeś, nie jest zamówieniem, które pierwotnie zamówiłeś, wyślij e-mail do naszego zespołu pomocy technicznej, podając numer zamówienia, swoje dane, informacje dotyczące produktów oraz czy potrzebujesz zwrotu pieniędzy lub wymiany. W ciągu 7 dni skontaktujemy się z Tobą i doradzimy, jak postąpić w tej sprawie. Proszę napisz support@incredibledirect.co.uk o pomoc.
Zapytania klientów,
Napisz do nas na:
Incredibledirect Returns
202-208 Cheetham Hill Road
Cheetham Hill
Manchester p>
M8 8LW